Jurnalist Pro TV: O oră și 5 minute de la Gara de Nord la aeroport cu trenul. 40 de minute întârziere

Jurnalista PRO TV Amalia Enache a semnalat, vineri, pe Facebook, că trenul cu care a mers de la Gara de Nord la aeroportul Otopeni a vut o întârziere de 40 de minute. Călătoria ar trebui să dureze 20 de minute.

„Am luat trenul spre aeroport, sa evitam traficul de dimineata. La cateva minute dupa plecare, ne-am oprit, ca cica face cruce cu alte trenuri. Cica il asteptam pe cel de Slobozia, care intarzie nedefinit. Pana acum, avem deja jumatate de ora de intarziere. Si stam”, a scris inițial Amalia Enache.

Ulterior, ea a anunțat că a ajuns la aeroport cu o întârziere de 40 de minute: „O oră și 5 minute de la Gara de Nord la aeroport cu trenul. 40 de minute întârziere.”

Trenurile directe între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni au început să circule din decembrie 2020, iar călătoria trebuia să dureze 20 de minute.

Sursa foto: Transferoviar Călători

 

 

Ce spune CFR Infrastructură

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că circulația feroviară, între stațiile Pajura – Mogoșoaia s-a desfășurat, în intervalul orar 08.30 – 09.45, în condiții speciale, la cale liberă, din cauza unui deranjament la vechea instalație de dirijare a circulației.

Trenurile de călători care au plecat din Gara de Nord București începând cu ora 08.30, în direcția Urziceni (Magistrala 700), au circulat în sistem de cale liberă, până la ora 09.45, între stațiile Pajura și Mogoșoaia, din cauza unui derajmanet tehnic la instalația de dirijare a circulației feroviare.

Personalul feroviar de specialitate a verificat și identificat cauza acestui deranjament, fiind necesară înlocuirea unui redresor.

Menționăm faptul că în intervalul orar 08.30 – 09.45, 4 trenuri de călători au circulat în sistem de cale liberă și au înregistrat întârzieri, pe zona respectivă, cuprinse între 16 minute și 36 de minute.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i totodată că personalul de specialitate s-a deplasat pe teren pentru verificări, imediat ce a fost semnalat deranjamentul, și au intervenit pentru remedierea defecțiunii, astfel încât traficul feroviar să revină, în cel mai scurt timp, la condițiile normale de trafic.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed