Astfel, pana la aceasta ora, clientii Flanco au bifat pe lista de cumparaturi peste 7.000 de tablete, 3.100 de masini de spalat, 2.750 de routere si peste 3.000 de smartphone-uri. Numarul de televizoare vandute de la deschiderea magazinelor echivaleaza cu vanzarea dintr-o luna medie.
„Pana la ora 14.00, am avut 185.000 de vizitatori in magazinele Flanco, care au ales deja peste 53.000 de produse din oferta noastra de Black Friday”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. „Numarul foarte mare de cumparatori ne confirma faptul ca am reusit sa construim o oferta atractiva, atat din punct de vedere al preturilor, cat si al selectiei produselor care sunt in proportie de peste 90% din gama 2013. In plus, pregatirea logistica si cea operationala, din timp, ne-au permis sa aducem clientilor nostri un Black Friday peste asteptari.”
Comenzile pentru cumparatorii care au optat astazi pentru livrarea la domiciliu sunt in proportie de 25% pe drumul catre destinatari. Cu ocazia Black Friday, Flanco s-a angajat ca livrarile pana in casa sa fie realizate in 72 de ore, iar implementarea de pana acum confirma acest angajament.