3 moduri prin care să creezi o identitate hotelului tău ca să atragi mai mulți clienți

Un hotel se va dovedi o afacere profitabilă numai dacă managerul înțelege că e nevoie de investiții pentru design și facilități moderne, care să fie pe placul celor mai pretențioși clienți.

Persoanele care aleg să se cazeze la un hotel se așteaptă să aibă cel puțin condițiile de acasă. Asta înseamnă că își doresc camere frumos amenajate, paturi confortabile, băi moderne și anumite facilități, cum ar fi accesul la internet. Evident, curățenia este esențială, la fel și atitudinea angajaților. Doar dacă toate aceste aspecte sunt bifate, un administrator de hotel se poate aștepta să aibă ratinguri bune online și pe platformele de rezervări, implicit clienți mai mulți.

Ca să poți avea un avantaj față de concurență trebuie să ai întotdeauna ceva în plus, să creezi o identitate hotelului tău. Iată ce poți face ca să atragi mai mulți clienți:

Detaliile fac diferența

Atenția la detalii îți poate crea un avantaj față de competitori. Alege corpuri de iluminat atipice, caută obiecte de decor inedite și ai grijă ca toate elementele folosite la amenajare să fie de calitate. Poți schimba total aspectul unei camere dacă îi faci un perete accent cu un fototapet, spre exemplu, sau dacă are plantă de decor. De asemenea, mobilierul trebuie ales cu atenție, să aibă ceva diferit, să fie într-o culoare care să atragă și să fie comod și funcțional. O idee excelentă este să amenajezi camerele în nuanțe diferite, să acoperi orice preferințe.

Oamenii își fac o părere despre un hotel încă de la recepție, astfel că este necesar ca aceasta să fie amenajată cât mai frumos, să fie iluminată bine și să aibă canapele pe care clienții se pot așeza.

Oferă un serviciu pe care alții nu-l au

Studiază ofertele competitorilor tăi și stabilește un pachet de servicii superior. Oamenii apreciază foarte mult dacă pot avea acces la anumite facilități acolo unde sunt cazați sau dacă primesc un voucher de reducere la un restaurant sau la un muzeu. Poți să oferi cafeaua și răcoritoarele din partea casei, să asiguri transport de la și până la aeroport sau să intermediezi anumite servicii.

Bineînțeles, vei avea un avantaj major dacă amenajezi un SPA sau o sală de sport. De asemenea, o grădină unde se poate sta la o cafea într-un foișor este o idee excelentă.

Dacă amenajezi o sală de conferințe, vei atrage și atenția clienților corporate.

Promovează-te eficient online

Tu, ca manager de hotel, trebuie să-ți impresionezi clienții chiar înainte de a ajunge la tine. Deci, apelează la un fotograf profesionist pentru imaginile pe care intenționezi să le postezi pe rețelele sociale sau pe aplicațiile de rezervări.

Acordă-ți timp pentru a răspunde la recenziile de pe Google sau TripAdvisor și interacționează cu clienții pe Instagram și Facebook. Rețelele sociale sunt instrumentele la care se apelează în primă instanță pentru orice, astfel că o prezență activă în acest mediu îți va oferi un avantaj, potrivit Catala Consulting.

Este foarte important ca și site-ul hotelului să fie optimizat, să se încarce repede și să aibă informații actualizate în permanență.

Foto: Pexels

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed