Ce vrea noul şef al McDonald’s de la români

Ultimii doi ani de criză eco­nomică au împins mai mulți manageri de top să părăsească afacerile în care s‑au consacrat și să aleagă fie calea antreprenoriatului, fie alte provocări, în alte domenii.

Daniel Boaje (40 de ani) a făcut exact pasul invers. După aproape șase ani petrecuți ca director operațional și apoi executiv al Cetelem (filială a grupului financiar francez BNP Paribas), cel mai mare furnizor local de credite de consum, din martie Boaje a devenit, oficial, noul director general al McDonald’s România. Practic o întoarcere în compania în care a crescut până în poziția de manager timp de nouă ani, sub mandatul lui Marian Alecu, cel care a pus bazele și a condus timp de 16 ani filiala din România a companiei fondate de Ray Kroc.

 

Coincidența face ca numirea lui Boaje la conducerea rețelei din România să se suprapună cu o știre nu foarte îmbucurătoare pentru McDonald’s. Compania nu mai este cel mai mare lanț de restaurante fast food din lume, pierzând supremația în favoarea celor de la Subway.

Acum, americanii de la Subway, fai­moși pentru sandwich‑urile lor, îi vor da în mod direct bătăi de cap proaspătului manager general al McDonald’s România, intrarea lor pe piața locală fiind aproape certă pentru a doua jumătate a acestui an (surse din piață vorbesc de negocieri avansate cu mai mulți francizați locali).

 

Ce are de gând să facă managerul McDonald’s pentru a ţine românii aproape de restaurantele sale? Află din ediţia curentă a Money Express, disponibiliă de marţi la centrele de difuzare a presei sau prin SMS la 7488 (abonament pe 3 luni, 8 euro + TVA).

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed