Cum să folosești SEO pentru a-ți crește vizibilitatea pe motoarele de căutare?

Vizibilitatea pe motoarele de căutare sau vizibilitatea SEO este „cota” de trafic pe care un website o primeşte de la ranking în rezultatele organice aflate în SERP. De exemplu ai locul #3 pentru un anumit cuvânt cheie. Locul trei din SERP va avea cam 18.6% din totalul de click-uri. Asta înseamnă că vizibilitatea pe motoarele de căutare pentru cuvântul cheie respectiv este de 18.6%.

Vizibilitatea pe motoarele de căutare te ajuta să ştii ce ai de făcut ca să îţi îmbunătăţeşti rankingul. Scorul sau procentul respectiv îţi poate spune multe despre rezultatele organice din SERP. De exemplu, ai o idee despre câte vizualizări a avut site-ul pornind de la motorul de căutare, de la SERP, impactul schimbărilor algoritmilor Google, efectele campaniilor de marketing digital care au ţinut cont şi de SEO.

Vizibilitatea online este atât de importantă pentru un brand şi un business deoarece utilizatorii şi clienţii te pot găsi mai repede dacă eşti vizibil, transformarea din utilizatori în clienţi este mai simplă, reputaţia brandului este îmbunătăţită, diferenţierea faţă de competiţie este mai uşoară.

De ce SEO este important pentru afacerea ta și cum te poate ajuta?

Se îmbunătăţeşte credibilitatea, încrederea în brand, produse şi servicii, experienţa clienţilor este îmbunătăţită în online, se reduce rata de respingere, clientul petrece mai mult timp pe o pagină dacă ai investit în optimizare website pentru motoarele de căutare.

Cam toată activitatea online a utilizatorilor şi a clienţilor începe cu o căutare pe motoarele de căutare. Cuvintele cheie tastate în motoarele de căutare sunt precise. Deci este important să ai conţinut relevant în online legat de cuvintele cheie folosite de către utilizatori. Dacă ai site-ul bine optimizat şi adaptat pentru motoarele de căutare şi pentru căutările clienţilor tăi vei avea doar de câştigat şi vei fi mereu printre primele rezultate apărute în paginile de rezultate.

Ce importanţă are însă SEO pentru afacerea ta? Optimizările pentru motoarele de căutare vor îmbunătăţi vizibilitatea în online, vei atrage mai mulţi utilizatori care vor deveni clienţi fideli, traficul atras pe site va fi organic, conversiile vor fi mai multe şi veniturile vor fi mai bune. Înţelegi exact ce vor clienţii tăi, ce caută, cum arată interacţiunile cu site-ul, aduci informaţia mai aproape de ei, le oferi tot ce au nevoie ca să aibă o interacţiune cât mai bună cu site-ul tău.

Şi tot SEO te ajuta să înţelegi „vocea” clienţilor, să interacţionezi mai bine şi mai aplicat cu ei, ai acces la date relevante despre ei şi comportamentele lor online. Un SEO Local realizat aşa cum trebuie înseamnă trafic mai bun şi conversii mai multe, implicare mai mare din partea clienţilor tăi, ciclurile de cumpărare sunt influenţate şi ele dacă ai un SEO de calitate implementat la nivelul site-ului.

SEO te ajută să economiseşti timp şi bani, este eficient, este cuantificabil, reprezintă o strategie pe termen lung pentru afacerea ta. Plus că vei descoperi noi oportunităţi pentru afacere dacă ai SEO de calitate, ai mai multe lead-uri generate, valoarea brandului creşte.

Cum să îți optimizezi site-ul și să îmbunătățești performanța în căutările organice?

  • Înţelege bine cum funcţionează algoritmii Google;
  • Construieşte o strategie de backlinking;
  • Postează conţinut original, adaptat publicului tău, constant;
  • Optimizează site-ul pentru utilizarea pe mobil;
  • Alege cuvinte cheie relevante şi foloseşte-le în tot site-ul şi în texte;
  • Scrie conţinut pentru utilizatori, nu pentru motoare de căutare, în jurul cuvintelor cheie;
  • Adaugă descrieri pentru conţinutul media de pe site;
  • Adaugă texte lungi, relevante, interesante pe site;
  • Setează şi un blog pentru site şi postează mereu texte care au legătură cu afacerea ta şi aduc informaţii de care utilizatorii au nevoie;
  • Asigură-te că ai un conţinut uşor de citit, sparge textul şi adăugă elemente de ghidaj;
  • Optimizează titlul paginii şi URL-ul, nu le face prea lungi, adaugă cuvintele cheie;
  • Foloseşte „link-urile de ieşire” cât de mult poţi;
  • Setează etichetele ALT, include şi cuvinte cheie;
  • Adaugă descrieri meta relevante, concise;
  • Alege corect cuvintele „ancoră” pentru motoarele de căutare.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed