OMV România vrea să-şi extindă reţeaua pe autostrăzi, iar în 2010 va deschide numai două benzinării

„Fiecare linie de cost a fost analizată şi reevaluată, pentru a se ajunge la soluţia optimă care să permită îndeplinirea obiectivelor companiei cu privire la optimizarea costurilor şi a activităţilor. OMV România a derulat programe de optimizare a costurilor încă din 2008. Aceste  programe au fost continuate în 2009 şi vor merge mai departe şi în 2010. Măsurile anticriză adoptate au vizat optimizarea activităţilor şi a costurilor companiei, creşterea eficienţei prin îmbunătăţirea proceselor de lucru”, potrivit datelor transmise de companie, citate de NewsIn.

De asemenea, reprezentanţii companiei spun că şi în 2010, strategia OMV România se va concentra pe dezvoltarea calitativă a reţelei, prin extinderea şi îmbunătăţirea serviciilor disponibile în staţiile OMV.

„În acest moment nu avem în vedere achiziţia de noi benzinării sau vânzarea unor staţii din cadrul reţelei. Pe termen mediu şi lung, strategia noastră vizează dezvoltarea reţelei pe traseul autostrăzilor. De altfel, pe Autostrada Soarelui (A2), ca urmare a câştigării licitaţiei pentru lotul de la km 49, vom deschide două staţii OMV, câte una pe fiecare sens de deplasare”, potrivit informaţiilor OMV România.

Altfel, în 2009, pe unul dintre cele două loturi câştigate de OMV România Mineraloel în cadrul licitaţiei organizate de CNADNR, compania a deschis pe Autostrada A2, la km 66, două staţii sub brandul Petrom, câte una pe fiecare sens de deplasare.

În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor de carburanţi din acest an, reprezentanţii companiei spun că „în 2009, comportamentul de consum al clienţilor OMV persoane fizice nu s-a modificat foarte mult în ceea ce priveşte achiziţia de carburanţi. Sesizăm însă o scădere a vânzărilor pe segmentul non oil, o modificare a cumpărăturilor „din impuls” în staţii. Totodată, se observă o scădere la nivelul volumelor de carburant vândute pe carduri, pe segmentul clienţilor comerciali”.

OMV România Mineraloel este prezentă în România din anul 1998, având sediul în Bucureşti şi funcţionând ca o sucursală deţinută în totalitate de Grupul OMV din Austria. OMV România are o reţea de 77 de staţii, care reprezintă o cotă de piaţă de 9% în sectorul distribuţiei de carburanţi.

Portofoliul de produse şi servicii al staţiilor OMV include şi 76 de restaurante şi magazine VIVA.

Cu vânzările grupului de 25,54 miliarde euro şi o forţă de muncă de 41.282 de angajaţi în 2008, OMV Aktiengesellschaft este una dintre cele mai mari companii industriale austriece listate la bursă. În prezent, OMV deţine 2.483 de staţii de distribuţie carburant în 13 ţări.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed