Orange şi-a schimbat sloganul în ”today changes with Orange”

Orange România lansează o nouă semnătură de brand, ”today changes with Orange”, care vrea să refllecte  promisiunea companiei de a simplifica experienţa digitală a clienţilor.

 

Asumarea acestui angajament faţă de clienţi face parte din strategia France Telecom – Orange: Conquests 2015. La nivel global, strategia pentru următorii cinci ani presupune iniţiative şi proiecte ambiţioase care să creeze un echilibru între performanţa financiară şi dezvoltarea socială.

 

Noua semnătură de brand a fost introdusă pentru prima dată în campaniile de comunicare din Franţa în noiembrie 2010, iar acum în România. Aceasta va fi adoptată treptat şi în alte ţări din Grupul France Telecom – Orange.

 

Campania de comunicare ce însoţeşte lansarea noii semnături se va întinde pe parcursul a 4 săptămâni şi include TV, print, outdoor şi online. Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide şi adaptat pentru piaţa din România.

 

Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultimă oră: spotul TV poate fi vizionat şi în presă prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodată, în câteva staţii RATB din Bucureşti vor fi instalate ecrane digitale pe care trecătorii pot naviga pe Internet.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed