Reţeaua „NAŞILOR” din CFR Călători: Ultimii 21 de angajaţi duşi la instanţă vor fi cercetaţi în libertate

Cei 21 de angajaţi ai CFR Călători de la regionalele Bucureşti, Braşov, Craiova, Iaşi şi Galaţi pentru care a fost formulată propunere de arestare preventivă au fost duşi la Tribunalul Braşov la ora 9.00, iar după audieri instanţa a rămas în pronunţare până la ora 13.00, când a dat sentinţa de cercetare în libertate. Ei nu au primit nicio interdicţie de a părăsi ţara sau localitatea.

 

Potrivit purtătorului de cuvânt al Parchetului de pe lângă Tribunalului Braşov, procurorul Alina Popescu, dintre cei 21 de angajaţi ai CFR Călători propuşi pentru arestare opt sunt inspectori de la regionala Bucureşti, restul fiind conductori şi şefi de tren.

 

„Astăzi (n.r. – miercuri) nu vor mai fi audieri. Ne odihnim. Probabil nu vor mai fi nici în zilele următoare, dar situaţia se poate schimba de la o zi la alta”, a spus Popescu.

 

Tot miercuri, la Curtea de Apel Braşov ar fi trebuit să se judece primele recursuri făcute de procurori faţă de decizia Tribunalului Braşov de cercetare în libertate a primului lot de 68 de angajaţi ai CFR Călători, însă acestea au fost fost reprogramate pentru vineri.

 

Cele 21 de persoane duse la instanţă miercuri fac parte dintr-un lot de 45 de angajaţi ai CFR de la regionalele Bucureşti, Braşov şi Iaşi, Craiova şi Galaţi care au fost ridicaţi cu o zi în urmă de anchetatori şi duşi la audieri la Parchetul Tribunalului Braşov.

 

În 25 octombrie au fost audiaţi primii 81 de angajaţi CFR Călători, dintre care 68 au fost propuşi pentru arestare preventivă, iar luni, din lotul de 43 de persoane audiate, au fost reţinute şi propuse pentru arestare 35. În total, până în prezent au fost ridicate şi audiate la Parchet 169 de persoane, dintre care 124 au fost propuse pentru arestare preventivă pentru luare şi dare de mită şi asociere în vederea săvârşirii de infracţiuni, însă instanţa a decis cercetrarea lor în libertate.

 

În urma cercetărilor procurorilor în acest dosar, care au început în luna martie 2011, s-a stabilit că, pornind de la conductorii de tren şi până la revizorii de specialitate, se lucra mână în mână, „fiecare conjugându-şi eforturile cu alţi suspecţi, în combinaţii diferite, în funcţie de circumstanţe”.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed