x


  • EUR
    0.0000
    USD
    0.0000
  • 0° C
    Vremea
    Bucuresti
    Vant

    6 km/h
    Umiditate

    76%
    Presiune

    34135 hPa
string(7) "general"

Şeful Wizz Air: este doar o chestiune de timp până când TAROM va dispărea de pe piaţă

József Váradi, CEO al transportatorului Wizz Air, crede că organizarea angajaţilor în sindicate nu este foarte eficientă, dând exemplul companiei de stat Tarom, şi spune că se recurge la această formă de organizare atunci când lucrurile nu merg bine într-o companie.

Author: Cristina Popovici | Sursa: Money.ro | Publicat: 12.01.2018, 11:00 | Actualizat: 12.01.2018, 11:00

„Uitaţi-vă la Tarom. Piloţii poate că se simt mulţumiţi acolo pentru că fac parte dintr-un sindicat, dar cu tot respectul, este doar o chestiune de timp până când Tarom va dispărea de pe piaţă. Tarom este compania aeriană naţională de aici şi are o cotă de piaţă de doar 15%, iar Blue Air, Wizz Air sunt companii mai mari, iar Ryanair începe să devină o companie tot mai mare în România. Cu un sindicat poate câştigi pe termen foarte scurt, dar pierzi pe termen lung. Dar nu este o problemă doar în România, ci la nivel global. Noi credem că cea mai bună metodă este să ai un dialog deschis între management şi angajaţi”, a declarat József Váradi într-o conferinţă de presă la Bucureşti. Wizz Air a devenit în 2011 cea mai mare companie aeriană pe plan local ca număr de pasageri transportaţi, depăşind atunci Tarom, scrie ZF.

 

În timp, ce Wizz Air a ajuns anul trecut la un număr de 6,8 milioane de pasageri transportaţi, Tarom nu a trecut (conform celor mai recente date) de 3 milioane de pasageri transportaţi şi a fost depăşită în clasament chiar şi de Blue Air. În plus, Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, a apăsat pedala de acceleraţie şi este aproape de a lua locul Tarom pe podiumul celor mai mari companii de pe plan local. De asemenea, Tarom se zbate de mai mulţi ani pe pierderi.