Volksbank vrea să negocieze direct cu clienţii contractele de credit şi oferă soluţii de restructurare celor care nu mai pot plăti

„În contextul economico-financiar actual, banca inţelege dificultăţile prin care trec clienţii şi le oferă posibilitatea negocierii directe a clauzelor contractuale şi în perioada care urmează”, se arată în comunicatul de presă.

Astfel, în fiecare unitate bancară a fost numit un responsabil care va oferi cleinţilor suportul necesar.

Banca vine în întâmpinarea clienţilor şi cu soluţii de restructurare ”în funcţie de situaţia financiară specifică a familiei titularului de credit şi cu respectarea prevederilor legale în vigoare”.

Deşi banca susţine că “a aplicat Ordonanţa 50/2010 într-un mod deschis şi transparent, informând din timp clienţii şi presa cu privire la modificările care vor fi aduse contractelor de credit”, conţinutul actelor adiţionale a generat un val de nemulţmiri.

Grupul Volksbank Bucureşti de pe Yahoo! numără 4.300 de membri, iar peste 500 au semnat deja cu avocatul Ghorghe Piperea pentru a pregăti procesul împotriva băncii, şi încă 1.500 de clienţii s-au înscris pe lista pentru proces.

Aceştia au în vedere rectificarea metodelor de calcul a dobânzilor variabile, adică menţinerea marjelor fixe (pe care banca le-a modificat în actele adiţionale) şi transformarea indicatorilor de referinţă a băncii în Robor/Euribor/Libor, dar şi eliminarea comisionului de risc după ce banca a încercat să-l redenumească în comision de administrare a soldului.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed