AcasăGeneralCum îți poți promova afacerea pe multiple canale de promovare online?

Cum îți poți promova afacerea pe multiple canale de promovare online?

Atunci când pentru afacerea ta colaborezi cu o agenție de marketing digital, vei vedea că specialiștii planifică, gestionează și optimizează strategiile de marketing multicanal cu ajutorul instrumentelor de marketing dedicate.

Cu opțiuni personalizate pentru întreprinderile mici și mari deopotrivă, există soluții de marketing care te vor susține să îți atingi obiectivele. Este bine să înțelegi așadar cum poți promova afacerea ta folosind multiple canale de promovare online.  

Care sunt părțile esențiale ale unui șablon de plan de promovare online pe multiple canale?

Marketingul multicanal este procesul de utilizare a canalelor de comunicare de marketing online și offline, pentru a viza și a interacționa cu clienții tăi.

Există numeroase exemple de canale de comunicare: site-uri web, magazine fizice, cataloage, e-mailuri promoționale și de marketing, mesaje text, bloguri, etc.

Scopul este de a furniza clienți potențiali și ținte de vânzări pentru produse și servicii definite, care se pot aplica unei organizații în ansamblu sau unei piețe unice, dacă există mai multe piețe și categorii de produse sau servicii. De regulă, o agenție digitală poate fi de folos în schițarea unui plan de marketing multicanal. 

O abordare multicanal eficientă a marketingului ia în considerare atât tehnicile de comunicare, cât și canalele necesare pentru a permite obținerea de clienți pentru anumite categorii de produse sau servicii. Un plan de marketing multicanal conectează strategic mai multe canale într-o singură abordare de comunicare prosperă, multicanal. 

Când se poate utiliza un plan de promovare online pe multiple canale?

Cheia unui plan de marketing multicanal de succes este integrarea; o provocare comună cu care se confruntă majoritatea agențiilor care oferă servicii marketing.  

Planul de marketing multicanal ar trebui să stabilească campanii care acoperă mai multe canale, orientându-se către client și adaptând instrumentele pentru a se potrivi mai multor canale.

Procesele de cumpărare sunt controlate de client, mai degrabă decât de agenția de marketing, astfel încât natura continuă a marketingului multicanal va ajunge la clienți prin canalul de intrare sau de ieșire ales de aceștia.

Organizațiile care utilizează un plan de marketing multicanal integrat eficient vor ieși în evidență în mod continuu, vor obține clienți potențiali calificați și vor maximiza conversia pe tot parcursul ciclului de viață al clientului.

Prin urmare, un plan de marketing multicanal de succes ar trebui să implice, să stimuleze și să redirecționeze continuu clienții pentru a se transforma într-o vânzare.

Ce ar trebui inclus într-un plan de promovare online pe multiple canale?

Un plan de marketing multicanal include de obicei :

  • Profiluri detaliate ale clienților și canale relevante de comunicare de marketing pentru fiecare
  • Obiective SMART pentru obținerea sau fidelizarea clienților
  • Tactici de marketing, inclusiv marketing de conținut, cu accent pe inbound
  • Canalele integrate de comunicare de marketing care urmează să fie utilizate, pe mai multe platforme și dispozitive, pentru a atrage și converti clienți

Înțelegerea campaniilor și canalelor care au condus la cele mai multe vânzări va permite la stabilirea unui plan de marketing mai eficient, pentru a mări rentabilitatea investiției pe un anumit canal.

Beneficiile unui plan de promovare online pe multiple canale

Un plan solid de marketing digital are:

  • Obiective clare, realiste pe care le puteți atinge
  • Strategii coerente pentru a atinge aceste obiective
  • O analiza obiectiva a concurenței 
  • Date suficiente despre tacticile și acțiunile necesare pentru a transpune strategia în acțiune
  • Metode eficiente de a verifica dacă planurile pot fi puse în aplicare

Pentru ce gen de business este cel mai potrivit un plan de marketing multicanal?

Un plan de marketing multicanal este potrivit pentru întreprinderi mici și mijlocii (IMM/IMM-uri) ca plan anual de comunicare sau afaceri mai mari, ca plan anual de comunicare special destinat pentru o anumită piață sau public

Pentru organizațiile mai mari, implementarea unei abordări unicanal a planificării de marketing poate fi o provocare, din cauza obstacolelor ce pot apărea.  De regulă, succesul unui plan de marketing multicanal depinde direct de performanțele și cunoștințele celor care aplică acest plan. Cea mai bună alegere este colaborarea cu o agenție specializată.

Agenția re7consulting.ro este la dispoziția clienților cu instrumente și idei legate de planurile de marketing online, fiind capabilă să le implementeze cu succes. Adresându-vă profesioniștilor în marketing, vei obține rezultatele dorite.

Ultimele Articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.