DCS va investi peste cinci milioane euro în serviciile de Internet şi telefonie

„Digital Cable Systems, care deţine brandurile AKTA şi Dial Telecom, a bugetat pentru acest an investiţii de peste cinci milioane euro pentru diversificarea portofoliului de servicii şi adaptarea ofertei companiei la cerinţele pieţei. Direcţia principală de investiţie va fi extinderea accesului la Internet, care reprezintă, în acest moment, serviciul cu cea mai importantă pondere în creşterea veniturilor DCS. Internetul fix reprezintă motorul de creştere a industriei telecom şi, implicit, a companiei, după ce, potrivit estimărilor, gradul mediu de penetrare a acestui serviciu a depăşit 60% în mediul urban mare”, se arată în comunicatul DCS.

În acelaşi timp, DCS va investi sume importante în dezvoltarea portofoliului de servicii adresate segmentului rezidenţial prin brandul AKTA.

„Pentru clienţii rezidenţiali ne propunem să extindem cât mai rapid actuala soluţie video-Internet, oferită acum în majoritatea reţelelor DCS, la o soluţie triplay–video-Internet-telefonie – pentru a ne consolida poziţia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicaţii rezidenţiale în toate localităţile în care suntem prezenţi”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.

Odată cu lansarea serviciului de telefonie fixă pentru segmentul rezidenţial, DCS doreşte să atragă o parte importantă a clienţilor care utilizează deja serviciile de Internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonaţilor de cablu şi Internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel puţin 30% în primul an, în funcţie de zonă.

”Unul dintre obiectivele noastre este să creştem popularitatea şi notorietatea brandului AKTA în rândul consumatorilor rezidenţiali şi avem încredere că, prin calitatea serviciilor şi tehnologiilor utilizate, AKTA va deveni unul dintre cele mai apreciate branduri de pe piaţa de telecom. În acest sens, mizăm pe dezvoltarea serviciilor triple-play, care oferă un pachet complet de soluţii de comunicare: video-voce-date”, a adăugat Dinu Malacopol.

Prin diversificarea portofoliului de servicii, DCS mizează în acest an pe o creştere de cel puţin 10% a cifrei de afaceri. Recent, compania a anunţat că în primele şase luni ale anului a atras 10.000 clienţi rezidenţiali pentru serviciile AKTA de Internet şi 200 de clienţi-companii pentru serviciile Dial Telecom de date şi telefonie.

Înfiinţat în 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă. Compania oferă servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, soluţii de transmisiuni date şi acces Internet, precum şi telefonie fixă, atât pe segmentul business cât şi pe cel al clienţilor rezidenţiali, pe piaţa din România.

Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat în exclusivitate consumatorilor individuali, şi Dial Telecom – unul dintre cei mai importanţi ofertanţi de servicii de acest tip pe segmentul business. AKTA furnizează servicii triple-play prin cablu (TV/ Internet/ Telefonie), precum şi televiziune prin satelit direct-to-home (DTH), fiind unul dintre puţinii operatori de pe piaţa locală ce oferă transmisiuni în format HD. Dial Telecom este prezentă pe piaţa de telecomunicaţii din România începând cu anul 2001, ca subsidiară a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluată, în 2007, de grupul Digital Cable Systems.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed