Curtea de Conturi a publicat vineri, 23 noiembrie, „Raportul special privind activitatea structurilor de audit public intern de la nivelul autorităților administrației publice centrale”.
Economica.net vă spune care sunt concluziile Curţii de Conturi care a analizat rapoartele de audit intern din anul 2017, primite de la 116 autorităţi publice centrale şi subordonate:
Neregulile găsite în departamentele IT ale instituţiilor publice:
- servere și echipamente IT insuficiente și uzate moral și fizic; absența contractelor de mentenanță; spații neadecvate pentru servere și celelalte echipamente IT;
- incompatibilități între unele sisteme de operare și aplicațiile utilizate; echipamente IT care nu asigură recuperarea informațiilor în cazuri de risc;
- o parte dintre computerele instituțiilor nu au instalat un program anti-virus performant și actualizat;
- lipsa planurilor de recuperare a datelor în caz de dezastru;
- management deficitar al parolelor pentru subsistemele IT (parole de acces la servere, parole pentru echipamentele de rutare, parole pentru acces administrare pagina web).
Articolul integral pe ECONOMICA.NET