France Telecom ar putea investi în Orange România peste 500 de milioane de euro

„Orange îşi exprimă intenţia de a continua să investească sume importante. (…) Volumul investiţiilor poate fi însă afectat de factori externi, ca de exemplu eroziunea indicatorilor financiari ai pieţei telecom, menţinerea dezechilibrului pieţei şi mai ales reglementări sau alte decizii ale autorităţilor care ar putea influenţa negativ performanţa companiei”, a afirmat Millet.

 

Strategia de dezvoltare a Orange România este parte a strategiei grupului France Telecom – Conquest 2015, fiind adaptată la contextul local, şi anume necesităţile operatorului român, situaţia pieţei telecom din România şi necesităţile clienţilor.

 

Directorul tehnic al Orange România, Mădălina Suceveanu, a afirmat că investiţiile operatorului urmăresc dezvoltarea şi modernizarea reţelei şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor.

 

„Vom investi puternic în modernizarea reţelei, mai ales în zona rurală, programul de investiţii urmând să continue şi anul viitor. Până în iunie 2012, prin fondurile alocate, 98% din populaţia României va fi acoperită de reţeaua 3G a operatorului. De asemenea, până la finele anului viitor, în urma investiţiilor derulate, reţeaua Orange România va acoperi 88,8% din suprafaţa ţării şi 99,5% din populaţiei”, a spus Suceveanu.

 

Potrivit datelor Orange România, programul de modernizarea a reţelei, care va include mai mult de 2.000 de site-uri, va reduce consumul energetic cu până la 20%.

 

Operatorul de telefonie a lansat, joi, un serviciu care va asigura clienţilor o claritate şi o calitate deosebită a sunetului în timpul unei convorbiri telefonice.

 

Cu HD Voice, zgomotul de fundal este mult mai redus, indiferent de locul în care se află clientul.

 

Noul serviciu este gratuit pentru toţi clienţii operatorului şi poate fi utilizat la nivel naţional, pentru apeluri locale, în aria de acoperire 3G şi 3G+ între două telefoane compatibile.

 

Reţeaua 3G+ a operatorului acoperă 119 oraşe, iar cea 3G câteva mii de localităţi.

 

Pentru companii, Orange a lansat un serviciu bazat pe tehnologia Temtocell care asigură o calitate mai bună a serviciilor de voce şi date la birou, prin îmbunătăţirea acoperirii 3G şi 3G+ în interiorul clădirii.

 

Grupul France Telecom-Orange este unul dintre cei mai importanţi jucători internaţionali pe piaţa telecomunicaţiilor.

 

În România, subsidiara Orange România şi-a început activitatea în anul 1997.

 

În primul trimestru al acestui an, veniturile Orange în România au scăzut cu 6%, la 222 milioane euro, de la 237 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza condiţiilor economice dificile, accentuate de creşterea inflaţiei.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed