Două endorsement-uri cu greutate pentru unul dintre start-up-urile românești care au pătruns pe piața internațională: pe parcursul unui singur weekend Brainent atât obținut votul de încredere al lui Reid Hoffman și al cât și pe cel al publicului și juriului TechCrunch Europe.
Brainient a câștigat premiul pentru cel mai bun start-up video al anului în cadrul competiției The Europas, organizată de TechCrunch Europe. În această secțiune start-up-ul românesc a concurat cu Bambuser, Stupeflix, 23 Video, Blinkbox, Jaycut.com, Ovia.me, Sparkeo.com și Voddler.
O zi mai târziu Brainient câștiga premiul pentru Compania Anului la Silicon Valley Comes 2 Cambridge, o competiție anuală organizată de Reid Hoffman, fondatorul Linkedin, Sherry Coutu, unul dintre cei mai apreciați angel-i din UK și câștigătoarea premiului Best Startup Advisor/Mentor of the Year 2010, și alți investitori și antreprenori din Silicon Valley în parteneriat cu Universitatea Cambridge. Start-up-ul românesc a fost favoritul lui Reid Hoffman în competiție.