2 motive pentru a investi în SEO în timpul COVID-19

Pandemia de COVID-19, blocajele globale și măsurile de distanțare socială impuse de autorități au dus la o nouă eră: cea a telemuncii. Astfel, sute de milioane de angajați, care au început să lucreze de acasă, au provocat o schimbare semnificativă a consumului și a stilului de viață. Suntem în fața unei crize în curs de desfășurare, o perioadă fără precedent, care ne face să ne întrebăm cu va arăta „noua normalitate”.

Incertitudinea a ceea ce va urma face ca oamenii să anticipeze cu dificultate cum vor acționa și să își planifice lucrurile din timp. Învățăm încet să ne adaptăm la o lume a volatilității și a riscurilor în schimbare: de la instabilitate economică, falimentul unor afaceri și nesiguranța locului de muncă până la lucruri mult mai emoționale, cum ar fi imposibilitatea de a te întâlni cu familia și prietenii.

În calitate de consumatori, oamenii au suferit schimbări de comportament din cauza insecurității aduse de pandemia COVID-19, de la cumpărarea în panică și mentalitatea de turmă până la reducerea cheltuielilor și trecerea la cumpărăturile online.

Aceste schimbări de comportament au implicații importante pentru afacerile din toate sectoarele economice. Întrucât modelele pe termen lung sunt încă în proces de formare, această perioadă este o oportunitate pentru firme de a acționa și de a influența modul în care va arăta noua normalitate.

Firmele aflate în căutarea de vizibilitate și prezență online au un rol cheie, deoarece cumpărăturile s-au mutat aproape exclusiv în online. Acest lucru face ca SEO să fie din ce în ce mai important, mai ales acum că cei mai mulți consumatori apelează, din ce în ce mai mult, la mărcile care oferă siguranță în vremuri de incertitudine globală continuă.

Acum este timpul ca site-ul firmei tale să transmită încredere pentru a reveni pe drumul cel bun după pandemie, iar acest lucru se poate întâmpla numai dacă clienții pot descoperi business-ul tău. Investiția în SEO este cheia pentru a fi remarcat online și iată de ce!

Marketingul digital nu este suficient

Rețelele sociale precum Facebook, Twitter și Instagram sunt foarte populare și ajută la creșterea vizibilității online, dar căutarea organică (care provine din motoarele de căutare) reprezintă mai mult de 50% din tot traficul unui site.

Un studiu realizat de Brightedge Research arată că, dacă ne referim la căutarea plătită și cea organică, acestea sunt responsabile pentru 68% din trafic, comparativ cu 15% – rețelele sociale și 27% – alte surse. Pe domenii, cifrele referitoare la trafic sunt de 53% pentru media și divertisment și 41% pentru retail și comerț. În schimb, vizitele atrase prin rețelele sociale reprezintă doar 5,1 % în sectorul de retail și 8,2 % în industria televiziunii, filmelor și tipăriturilor. Ceea ce înseamnă că firmele au nevoie de conținut care să atragă publicul, un conținut unic, optimizat și care poate fi descoperit pentru a crește potențialii clienți și vânzările.

Coronavirusul duce la creșterea comerțului electronic

Cu multe afaceri neesențiale închise și oameni sfătuiți să stea acasă, nu este surprinzător faptul că, azi, comerțul electronic a devenit principalul canal de vânzare pentru companii din toate sectoarele.

În mijlocul crizei COVID-19, cu consumatorii evitând locurile publice și magazinele fizice, care au fost obligate să închidă, tot mai mulți oameni au apelat la cumpărături online. De fapt, studiile au arătat că vânzările online au crescut cu peste 40% în 2020, ajungând astfel la 21% din volumul total al vânzărilor cu amănuntul.

Pentru a profita de boom-ul comerțului electronic, companiile oferă din ce în ce mai mult stimulente suplimentare, cum ar fi finanțare flexibilă și fără dobândă, politici extinse de returnare, returnări gratuite și livrare gratuită.

Mai multe companii folosesc acum o combinație de canale de marketing, inclusiv rețelele sociale, contextuale, video, pay per click și marketing prin e-mail. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este o completare excelentă la acest mix, deoarece ajută la îmbunătățirea traficului și a vizibilității online și, astfel, la creșterea gradului de conștientizare a mărcii.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed