L’Oreal: Piaţa nu va scãdea, pentru cã româncele nu renunțã la cosmetice

Oficialul subsidiarei locale a unuia dintre cei mai mari producători de cosmetice la nivel global pune evoluţia pozitivă a pieţei pe seama diversificării spaţiilor comerciale, care ajută producătorii să ajun­gă la categorii diferite de consumatori, cu segmente de produse din ce în ce mai multe.

“Atât timp cât retailerii se extind şi se diversifică, fie că este vorba despre hipermarketuri, magazine stradale, farmacii etc., piaţa de cosmetice va continua să crească, rata de penetrare pentru produsele mai vechi, cât şi pentru cele proaspăt lansate fiind neafectată de recesiune”, a explicat Richard Matalon.

Toate segmentele sunt în creştere, în mare parte şi datorită a ceea ce s-a întâmplat pe piaţă în 2008. “Dacă la jumătatea anului trecut a fost deschis un nou hipermarket, efectele se văd anul acesta”, a explicat Matalon.

Pentru L’Oreal, piaţa care se dezvoltă cel mai bine este cea a produselor de colorare a părului. Aici, cifrele au crescut de la an la an cu 30%. “În 2009 va fi tot creştere, femeile vor cotinua să aibă grijă de părul lor. Compania are grijă ca această creştere să fie reală, prin continuarea strategiei de inovaţie, în ciuda crizei. Anul acesta, L’Oreal a lansat vopseaua de păr care îşi face efectul în zece minute. Faptul că unii dintre competitorii noştri au intrat rapid pe acelaşi segment de piaţă nu poate duce decât la creşterea pieţei. Competiţia este vitală pentru susţinerea unei industrii pe ritm de creştere”, a subliniat managerul L’Oreal”.

Pentru perioada imediat următoare, L’Oreal plănuieşte strategii care vor avea efect asupra evoluţiei pieţei şi în 2010. “Preţurile se vor modifica până la sfârşitul anului, cu tot cu dimensiunea ambalajelor: fie vor fi ambalaje mai mari la preţuri mai accesibile, fie vor fi reduse ambalajele şi, implicit, preţurile”, a concluzionat managerul L’Oreal.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed